DeSoto Adventurer - Adventurer II Coupe (facelift 1958) (5.9 EFi V8 (355 bg) TorqueFlite)
1957-1958 | 5 Görüntülenme
Araç Özeti
Yıl: 1957-1958
Yakıt: Benzin
Vites: 3 vites, otomatik şanzıman TorqueFlite
Kasa: Sedan
Motor Gücü: 355 HP
0-100 Hızlanma: -
Silindir Yapısı:
V motor 8
Aspirasyon:
Atmosferik motor
Teknik Özellikler
Performans & Motor
tork
542 Nm @ 3600 dev/dak399.76 lb.-ft. @ 3600 dev/dak
silindir adedi
8
litre basina guc
60 bg/Lt
motor aspirasyonu
Atmosferik motor
Boyutlar & Ağırlık
uzunluk
5552 mm218.58 in.
genislik
1989 mm78.31 in.
yukseklik
1397 mm55 in.
dingil mesafesi
3200 mm125.98 in.
yakit deposu hacmi
87 Lt22.98 US gal | 19.14 UK gal
Yürüyen Aksam & Frenler
cekis
Arkadan İtiş
on frenler
Kampana, 305 mm
arka frenler
Kampana, 305 mm
on suspansiyon
Bağımsız helezon yaylı süspansiyon
direksiyon tipi
Dişli redüktör
arka suspansiyon
Yay
Diğer Özellikler
govde tipi
Coupe
on cikinti
892 mm35.12 in.
kapi sayisi
2
valf yapisi
OHV
arka cikinti
1461 mm57.52 in.
koltuk sayisi
6
silindir capi
104.65 mm4.12 in.
sogutma sivisi
16.1 Lt17.01 US qt | 14.17 UK qt
on tekerlek izi
1549 mm60.98 in.
aktarma mimarisi
İYM aracın arka tekerleklerini hareket ettiriyor.
sikistirma orani
10.25:1
yerden yukseklik
140 mm5.51 in.
arka tekerlek izi
1516 mm59.69 in.
en az donus acisi
15.1 m49.54 ft.
silindir ici vurus
85.85 mm3.38 in.
guc unitesi mimarisi
İçten yanmalı motor
motor konfigurasyonu
V motor
motor yagi kapasitesi
3.8 Lt4.02 US qt | 3.34 UK qt
yakit enjeksiyon sistemi
Çok noktalı enjeksiyon
silindir basina dusen valf
2