DeSoto Adventurer - Adventurer II Coupe (facelift 1958) (5.9 EFi V8 (355 bg) TorqueFlite)

1957-1958 | 5 Görüntülenme

DeSoto

Araç Özeti

Yıl: 1957-1958
Yakıt: Benzin
Vites: 3 vites, otomatik şanzıman TorqueFlite
Kasa: Sedan
Motor Gücü: 355 HP
0-100 Hızlanma: -
Silindir Yapısı: V motor 8
Aspirasyon: Atmosferik motor

Teknik Özellikler

Performans & Motor

tork 542 Nm @ 3600 dev/dak399.76 lb.-ft. @ 3600 dev/dak
silindir adedi 8
litre basina guc 60 bg/Lt
motor aspirasyonu Atmosferik motor

Boyutlar & Ağırlık

uzunluk 5552 mm218.58 in.
genislik 1989 mm78.31 in.
yukseklik 1397 mm55 in.
dingil mesafesi 3200 mm125.98 in.
yakit deposu hacmi 87 Lt22.98 US gal | 19.14 UK gal

Yürüyen Aksam & Frenler

cekis Arkadan İtiş
on frenler Kampana, 305 mm
arka frenler Kampana, 305 mm
on suspansiyon Bağımsız helezon yaylı süspansiyon
direksiyon tipi Dişli redüktör
arka suspansiyon Yay

Diğer Özellikler

govde tipi Coupe
on cikinti 892 mm35.12 in.
kapi sayisi 2
valf yapisi OHV
arka cikinti 1461 mm57.52 in.
koltuk sayisi 6
silindir capi 104.65 mm4.12 in.
sogutma sivisi 16.1 Lt17.01 US qt | 14.17 UK qt
on tekerlek izi 1549 mm60.98 in.
aktarma mimarisi İYM aracın arka tekerleklerini hareket ettiriyor.
sikistirma orani 10.25:1
yerden yukseklik 140 mm5.51 in.
arka tekerlek izi 1516 mm59.69 in.
en az donus acisi 15.1 m49.54 ft.
silindir ici vurus 85.85 mm3.38 in.
guc unitesi mimarisi İçten yanmalı motor
motor konfigurasyonu V motor
motor yagi kapasitesi 3.8 Lt4.02 US qt | 3.34 UK qt
yakit enjeksiyon sistemi Çok noktalı enjeksiyon
silindir basina dusen valf 2

Yorumlar (0)

Yorum yapmak için giriş yapmalısınız.