Cupra Leon - Leon (2.0 TSI EVO (300 bg) DSG)

2021-2024 | 1 Görüntülenme

Cupra

Araç Özeti

Yıl: 2021-2024
Yakıt: Benzin
Vites: 7 vites, otomatik şanzıman DSG
Kasa: Sedan
Motor Gücü: 300 HP
0-100 Hızlanma: 5.7 sn
Motor Kodu: DNFC
Silindir Yapısı: Sıralı 4
Aspirasyon: Turbo kompresör, Intercooler

Teknik Özellikler

Performans & Motor

tork 400 Nm295.02 lb.-ft.
maksimum surat 250 km/saat, Elektronik olarak sınırlı155.34 mph
silindir adedi 4
litre basina guc 151.2 bg/Lt
motor aspirasyonu Turbo kompresör, Intercooler

Boyutlar & Ağırlık

agirlik 1490 Kg3284.89 lbs.
uzunluk 4398 mm173.15 in.
genislik 1799 mm70.83 in.
yukseklik 1442 mm56.77 in.
dingil mesafesi 2683 mm105.63 in.
bagaj hacmi en az 380 Lt13.42 cu. ft.
yakit deposu hacmi 50 Lt13.21 US gal | 11 UK gal

Yakıt & Tüketim

emisyon standardi Euro 6d

Yürüyen Aksam & Frenler

cekis Önden çekiş
on frenler Hava soğutmalı diskler, 340x30 mm
jant boyutu 8J x 19
arka frenler Hava soğutmalı diskler, 310x22 mm
lastik boyutu 235/35 R19
on suspansiyon Bağımsız tip McPherson
direksiyon tipi Direksiyon kutusu
arka suspansiyon Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon

Diğer Özellikler

direksiyon Elektrik Direksiyon
govde tipi Hatchback
on cikinti 903 mm35.55 in.
kapi sayisi 5
arka cikinti 812 mm31.97 in.
motor duzeni Ön, enine
koltuk sayisi 5
silindir capi 82.5 mm3.25 in.
sogutma sivisi 10 Lt10.57 US qt | 8.8 UK qt
on tekerlek izi 1554 mm61.18 in.
agirlikguc orani 5 Kg/bg, 201.3 bg/ton
aktarma mimarisi İYM aracın ön tekerleklerini hareket ettiriyor.
motor modelikodu DNFC
motor sistemleri Start & Stop Sistemi
sikistirma orani 9.3:1
agirliktork orani 3.7 Kg/Nm, 268.5 Nm/ton
arka tekerlek izi 1520 mm59.84 in.
en az donus acisi 11.2 m36.75 ft.
silindir ici vurus 92.8 mm3.65 in.
yardimci sistemler ABS (fren sistemi)
guc unitesi mimarisi İçten yanmalı motor
motor konfigurasyonu Sıralı
motor yagi kapasitesi 5.7 Lt6.02 US qt | 5.02 UK qt
aynalar dahil genislik 1992 mm78.43 in.
yakit enjeksiyon sistemi Direkt enjeksiyon
silindir basina dusen valf 4

Yorumlar (0)

Yorum yapmak için giriş yapmalısınız.