Audi Q3 - Q3 III (FJ) (1.5 TFSI (272 bg) e-hybrid S tronic)

2025-Günümüz | 6 Görüntülenme

Audi

Araç Özeti

Yıl: 2025-Günümüz
Yakıt: Benzin / Elektrik
Vites: 6 vites, otomatik şanzıman S tronic
Kasa: Sedan
Motor Gücü: 177 HP
0-100 Hızlanma: 6.8 sn
Silindir Yapısı: Sıralı 4
Aspirasyon: Turbo kompresör, Intercooler

Teknik Özellikler

Performans & Motor

tork 250 Nm @ 1500-4000 dev/dak184.39 lb.-ft. @ 1500-4000 dev/dak
maksimum surat 215 km/saat, Elektronik olarak sınırlı133.59 mph
silindir adedi 4
litre basina guc 118.2 bg/Lt
motor aspirasyonu Turbo kompresör, Intercooler

Boyutlar & Ağırlık

agirlik 1825 Kg4023.44 lbs.
uzunluk 4531 mm178.39 in.
genislik 1859 mm73.19 in.
yukseklik 1601 mm63.03 in.
dingil mesafesi 2681 mm105.55 in.
maksimum agirlik 2405 Kg5302.12 lbs.
bagaj hacmi en az 375 Lt13.24 cu. ft.
yakit deposu hacmi 45 Lt11.89 US gal | 9.9 UK gal
bagaj hacmi en fazla 1293 Lt45.66 cu. ft.

Yakıt & Tüketim

co2emisyonlari 39-49 g/km
emisyon standardi Euro 6e
ortalama yakit tuketimi 1.7-6.6 Lt/100 km138.36 - 35.64 US mpg166.17 - 42.8 UK mpg58.82 - 15.15 km/Lt

Yürüyen Aksam & Frenler

cekis Önden çekiş
on frenler Hava soğutmalı diskler
jant boyutu 7.5J x 17; 8J x 18; 8.5J x 19; 8.5J x 20
arka frenler Hava soğutmalı diskler
lastik boyutu 215/65 R17; 235/60 R17; 235/55 R18; 255/45 R19; 255/40 R20
on suspansiyon Helezon yaylı ve viraj denge çubuğuna sahip bağımsız, McPherson tipi
direksiyon tipi Direksiyon kutusu
arka suspansiyon Stabilizatörlü bağımsız çok bağlantılı yaylı süspansiyon

Diğer Özellikler

azami yuk 580 Kg1278.68 lbs.
direksiyon Elektrik Direksiyon
govde tipi SUV
on cikinti 940 mm37.01 in.
tavan yuku 75 Kg165.35 lbs.
kapi sayisi 5
sistem gucu 272 bg
sistem tork 400 Nm295.02 lb.-ft.
valf yapisi DOHC
arka cikinti 910 mm35.83 in.
kalkis acisi 25°
motor duzeni Ön, enine
koltuk sayisi 5
silindir capi 74.5 mm2.93 in.
batarya konumu Arka koltukların altında
sogutma sivisi 15.9 Lt16.8 US qt | 13.99 UK qt
yaklasim acisi 17°
batarya voltaji 400 V
on tekerlek izi 1588 mm62.52 in.
agirlikguc orani 6.7 Kg/bg, 149 bg/ton
aktarma mimarisi İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile otomobilin ön tekerleklerini hareket ettirir.
motor sistemleri Start & Stop SistemiPartikül filtresi
sikistirma orani 11.5:1
agirliktork orani 4.6 Kg/Nm, 219.2 Nm/ton
arka tekerlek izi 1581 mm62.24 in.
en az donus acisi 11.8 m38.71 ft.
romork burun yuku 90 Kg198.42 lbs.
silindir ici vurus 85.9 mm3.38 in.
yardimci sistemler ABS (fren sistemi)
batarya teknolojisi Lityum İyon (Li-Ion)
elektrik motoru tipi Senkron
frensiz treyler yuku 750 Kg1653.47 lbs.
guc unitesi mimarisi PHEV (Plug-in Hibrid Elektrikli Araç)
motor konfigurasyonu Sıralı
surukle katsayisi cd 0.32
elektrikli motor gucu 116 bg
frenli treyler yuku 8 1700 Kg3747.86 lbs.
motor yagi kapasitesi 4.3 Lt4.54 US qt | 3.78 UK qt
aynalar dahil genislik 2087 mm82.17 in.
elektrikli motor torku 330 Nm243.4 lb.-ft.
frenli treyler yuku 12 1400 Kg3086.47 lbs.
net batarya kapasitesi 19.7 kWh
brut batarya kapasitesi 25.7 kWh
elektrik motorunun yeri İçten yanmalı motor ile şanzıman arasında
ortalama enerji tuketimi 13.9-15 kWh/100 km22.37 - 24.14 kWh/100 mi151 - 140 MPGe7.2 - 6.7 km/kWh4.5 - 4.1 mi/kWh
yakit enjeksiyon sistemi Direkt enjeksiyon
silindir basina dusen valf 4
elektrikle gidilebilen menzil 105-119 km65.24 - 73.94 mi
maksimum hiz yalnizca elektrikli 140 km/saat86.99 mph

Yorumlar (0)

Yorum yapmak için giriş yapmalısınız.